piątek, 10 stycznia 2014

Ćwiczenia na mięśnie brzucha ... Trening abs

Z czasem coraz większa jest "moda" na ćwiczenia, zdrowe odżywianie itp. Każdy chce ładniej wyglądać więc zaczyna wprowadzać do swojego życia ćwiczenia. Sama osobiście stałam się maniaczką ćwiczeń.
Można powiedzieć ,że od 19 dni ćwiczę codziennie po 30 minut. Trenowałam z Ewą Chodakowską ,która jest prawdopodobnie przez wszystkich z was znana. Jednak jak dla mnie za mało było ćwiczeń na mięśnie brzucha na ,których właśnie chciałam się skupić. Postanowiłam dodatkowo dołożyć 10 minutowe ćwiczenia z Mel B. Bardzo mi one przypadły do gustu i przyjemnie je wykonywać. Jeżeli decydujecie się ćwiczyć to polecam właśnie ją. 

Te ćwiczenia wykonuję :


Dodatkowe wykonuję też takie :

1 komentarz:

Nie jestem przeciwna krytykom wręcz je cenię ,każdy ma prawo mieć swoje zdanie . ~ FeelFly