niedziela, 9 marca 2014

Jak rozpoznać oryginalne conversy ?

Ten post przeznaczam na odróżnienie podrób butów firmy converse. Pewnie nie którzy już wiedzą jak je odróżnić xd Ale chciałam pomóc tym ,którzy jeszcze nie wiedzą :)
Otóż jako pierwsza liczy się cena  wiadomo ,że conversy nie kupisz za mniej niż 150 zł chyba ,że w stacjonarnym sklepie są na takiej wysokiej wyprzedaży - w co wątpię. Osobiście najtaniej widziałam za 160zł. Najbezpieczniej kupować w sklepach stacjonarnych. 
Kolejną rzeczą jest napis 'All Star' na zewnętrznej stronie buta musi on być ściśnięty ,a nie w odstępach przy każdej literce.
Najważniejszym szczegółem jest podeszwa trzeba zwracać na nią szczególną uwagę. Prawdziwe buty converse mają na podeszwie kropkę z zewnętrznej strony.
Zwracać uwagę należy także na małą gwiazdkę w rogu ,która też jest na podeszwie buta oraz znaczek 'R'


Coraz częściej można się natrafić na tanie beznadziejne podróby na ,które trzeba uważać :)
Bo wiadomo ,że takie zniszczą się prędzej.Sama ostatnio kupiłam sobie te buty i wprost je uwielbiam są to najwygodniejsze trampki jakie mógł kiedykolwiek ktoś stworzyć !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie jestem przeciwna krytykom wręcz je cenię ,każdy ma prawo mieć swoje zdanie . ~ FeelFly