wtorek, 4 marca 2014

Peeling ,który uwielbiam .

Jak mi się uda możliwe ,że na weekend porobię jakieś konkretne zdjęcia :) Trzymajcie kciuki ! 
Dzisiaj chciałam polecić peeling ,który nie należy do tanich ,ale jest rewelacyjny ! 
Zaczęłam go używać z powodu mojej okropnej "kaszki" na rękach ,której nienawidziłam.
Zakupiłam go u kosmetyczki :). Mam akurat kawowy .. nie lubię zapachu kawy ,ale skóra po nim jest tak gładziutka ,że aż zaczęłam ten zapach lubić ;p. Używałam go przez około miesiąc jak nie krócej 3-4 razy w tygodniu i "kaszka" znikła. Nadal go używam ale już rzadziej.

Koszt : ok.55 zł . 





Jedno zdjęcie z Wrocławia ,które nadaje się do pokazania ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie jestem przeciwna krytykom wręcz je cenię ,każdy ma prawo mieć swoje zdanie . ~ FeelFly